niedziela, 10 marca 2013

Lovely Nude Nail Polish 03



Lovely, czyli marka firmy Wibo wypuściło serię nudziaków, kupiłam cztery które były w sklepie. Gdy zajrzałam tam kilka dni później wszystko było wykupione.
Podoba m się kolor, chłodny beż, który wygląda jak krem, ale w mocnym świetle widać w nim delikatny różowy pył. Malowało mi się nim ciężko, lakier był bardzo lepki i glutowaty, a pędzelek szeroki, co razem sprawiało, że musiałam się mocno nagimnastykować. Dopiero po zwężeniu pędzelka i rozcieńczeniu lakieru zaczął się przyjemnie nakładać. Wytrzymał trzy dni, trochę pościerał się na końcach i odprysnał na jednym paznokciu.
Na zdjęciach trzy warstwy bez topu.






A tu na zdjęciu z lampą widać bardzo drobniutki różow shimmer.










8 komentarzy:

  1. Kolor jest piękny.
    Ja mam najjaśniejszy odcień z tej serii i mam wrażenie że te lakiery mają taką samą formułę jak blogerska seria od wibo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten najjaśniejszy też mam już obfotografowany, za jakiś czas go wrzucę tylko pokadruję zdjęcia, kolejne dwa z tej serii czekaja w kolejce. Coś jest na rzeczy z tym co piszesz o konsystencji, raczej średnia. Ale trzeba im przyznać, że mają bardzo ładne kolory. Ten jaśniejszy, o którym piszesz podoba mi się jeszcze bardziej, aż koleżanki klubowiczki z którymi byłam na targach dopytywały się co mam na paznokciach.

      Usuń
  2. przepięknie wygląda, uwielbiam takie nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten nudziak ma wyjątkowo ładny odcień!
    śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny nudziak, ideał po prostu

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG, konsystencja glut i trzy warstwy to nie na moje nerwy. A szkoda bo kolor rzeczywiście idealny na każdy dzień ;)

    OdpowiedzUsuń