niedziela, 31 marca 2013

Colour Alike GDN 480 Gdański blues


Dotarły do mnie lakiery z nowej wiosenno-letniej kolekcji Colour Alike. Podobnie do Łódzkiej kolekcji, po pierwszych zapowiedziach wcale nie miałam zamiaru kupować całej kolekcji, ale całe szczęście zdecydowałam się na wszystkie i zupełnie nie żałuję.

Pierwszy lakier w butelce wygląda na podobny do niebieskich lakierów z Błyskoteki i LDZ, ale kompletnie róźni się od nich wykończeniem, po wyschnięciu lakier jest satynowy. Bardzo dobrze schnie, kryje po dwu warstwach, przy uważnym malowaniu wystarczy jedna grubsza.

Światło dzienne



Cień

Lampa



(izas55)

13 komentarzy:

  1. Chcę go, ale jeszcze zaczekam na nazwy - czasami odrzucam lakier ze względu na nazwę, która mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mogłabyś pokazać z tej kolekcji ten żółty lakier? Aktualnie poszukuję idealnego żółtego koloru i ten CA strasznie mnie ciekawi :P

    WESOŁYCH :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zrobione zdjęcia, muszę je tylko obrobić. Pojawi się za kilka dni.

      Usuń
    2. http://www.facebook.com/media/set/?set=a.524036080967899.1073741826.452012478170260&type=3
      Tu masz maźnięty na próbniku, Zdjęcia w dziennym świetle dość wiernie pokazują kolor. Trochę smuży przy malowaniu, ale jest całkiem nieźle napigmentowany

      Usuń
  3. to naprawdę taki velvet mat- ale jestem zaskoczona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam zaskoczona, bo w butelce wyglądał jak 210 Błyskoteki. Wrzuciłam porównanie na naszego klubowego fejsbuka.

      Usuń
  4. śliczny jest :) nawet bardziej mi się podoba niż jak jest w butelce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonały, mam ochotę go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  6. NIe myślałam, że on jest aż tak ładny

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny kolor :) podoba mi się niesamowicie jego wykończenie. kojarzy mi się z kamieniem, który był w naszyjniku "występującym" w Titanicu :) serce oceanu? :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń