poniedziałek, 4 marca 2013

Essie Over the knee 521


Oprócz mojego zamiłowania do wyraźnych kolorów na paznokciach, nie potrafię przejść obojętnie obok dobrego nudziaka.

To wcale nie jest prosty kolor. Raz jest ciepły, raz chłodny, raz jak kakao, a raz podgniłe błotko. W dodatku ma taki delikatny miedziany shimmerek.
Dobrze się maluje i nosi.




A tu ozdobiony Golden Rose Rich Color 30 (sorry za ten rozmazany lakier, wiem, że wygląda okropnie, ale coś mi padło na oczy i autentycznie nie widziałam tego jak robiłam zdjęcie! Kiedyś wyfotoszopuję ;-).
Efekt kropek wyszedł nieco makabryczny bo co na nie patrzę to wygląda to jak oczy pływające w ciemnej zupie. W dodatku kiedy malowałam topem to kropki w środku się nieco rozpłynęły i wygląda to jakby te oczy krwawiły, brr.



(izas55)

3 komentarze:

  1. Podoba mi się :) I te oczy w ciemnej zupie też :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Krwawiące oczy w zupie to fantastyczne skojarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sama posiadam ten lakier i bardzo go lubię :D

    OdpowiedzUsuń