niedziela, 17 marca 2013

Peggy Sage 717 Rose Berlingot



Neonowa fuksja z wiosenno-letniej kolekcji Peggy sage na 2013 rok.
Lakier ma w butelce mocny kolor, widać lekki srebrny shimmer, który właściwie z znika na paznokciu. Ujawnia się dopiero w mocniejszym świetle i mocno rozświetla lakier, co widać na zdjęciach z lampą. Muszę przyznać, że gdy malowałam nim paznokcie wydawał mi się dość zwykły, ale w mocnym świetle zdecydowanie ujawnia się jego potencjał. Podejrzewam, że będzie dobrze wyglądał latem, przy opalonej skórze.
Lakier ma klasyczny okrągły pędzelek, dość cienki, mi się nim dobrze malowało. Mam dość wąskie paznokcie i zwykle pędzelki są dla mnie za grube. Konsystencja w porządku, rzadszy od nr 719. Po 2 cienkich warstwach miał lekkie prześwity. Na zdjęciach są trzy warstwy bez topu.






I zdjęcia z lampą, na których widać mocne odbicie światła od srebrnego shimmeru.







 Lakier do testów dostarczyła bezpłatnie firma Centrum Urody Peggy Sage. Firma nie miała żadnego wpływu na moją opinię o lakierze. Teraz lakier powędruje do kolejnych klubowiczek do dalszych testów.
(izas55)


4 komentarze: