piątek, 31 maja 2013

Layla Ocean Rush

 Ten lakier to jednen z najmocniejszych lakierów holograficznych jakie miałam w życiu. Efekt na zdjęciach nie jest dokładnie taki jak ten lakier wygląda bo niestety nie miałam dobrego światła. Oprócz boskiego wyglądu, lakier ma jednak całą masę wad.

czwartek, 30 maja 2013

Essie Skirting the issue


Dziś zdjęcie bez buteleczki, bo lakier jest nie mój i paznokcie były malowane w salonie. W paskudnym nastroju poszłyśmy po pracy z przyjaciółką zrobić sobie mani na poprawę humoru, a moja ręka powędrowała do tego lakieru mimo, że nie jest to jak dla mnie wiosenny kolor. Kojarzy mi się raczej z porządną żylną krwią... Musiałam być w jakimś strasznie krwiożerczym nastroju.

wtorek, 28 maja 2013

Golden Rose Holiday 62


To już ostatni z piasków Golden Rose, które sobie kupiłam. Nie podoba mi się jakoś bardzo, choć latem z pewnością się sprawdzi. Trwałość podobna do innych z serii, zdecydowanie słabsze krycie. Na zdjęciu są trzy warstwy.

poniedziałek, 27 maja 2013

Golden Rose Holiday 55


W kolekcji Holiday są trzy (chyba) lakiery o wyglądzie tego pokazanego na zdjęciach, srebrny, stalowoszary i ten niebieski. W piaskowo-metalicznej bazie jest dodatkowo srebrny okrągły brokat. Ja bym go raczej określiła jako matowy brokat niż jako piasek. Mimo, że lubię "na bogato", to ten jest jakoś zbyt krzykliwy. Chyba bardziej by mi się podobał bez tego dodatkowego brokatu

sobota, 25 maja 2013

Golden Rose Holiday 60,58,67,64






Wykonałam plan, wczoraj pomalowałam, a dziś rano zrobiłam zdjęcie. Jest to zdjęcie bez słońca, w świetle dziennym.
Lakier wydawał mi się rzadki, ale malowało się dobrze, Na wszystkich paznokciach prócz środkowego jest jedna warstwa. Środkowy poprawiałam dziś rano – chyba wczoraj pomalowałam niedokładnie.

piątek, 24 maja 2013

Golden Rose Holiday 60


No i mam :) kupiłam jeszcze 54 ale na razie ten. Uwielbiam czernie, a szczególnie takie wybajerzone. :D Maluje się ok, chociaż z pierwszą warstwą (potrzeba dwóch, ewentualnie malować na kryjącym podkładzie) może być trochę ciężko bo jest dość rzadki. Dosyć szybko staje się suchy w dotyku, ale wciąż wtedy można go czymś zagnieść, więc jest z tych zdradliwych. Mam go dopiero 1 dzień na paznokciach więc się nie wypowiem co do trwałości i zmywania, ale wyglądem jestem zachwycona, odkąd pomalowałam to patrzę sobie na paznokcie i się cieszę jak głupek. :D

środa, 22 maja 2013

wtorek, 21 maja 2013

poniedziałek, 20 maja 2013

Golden Rose Holiday 53


Zawsze twierdziłam, że nie lubię pomarańczowego ;-). A ten nosze już trzeci dzień i jeszcze mi się nie znudził. W zależności od oświetlenia ma nieco inny odcień, w cieniu (nie widać tego na zdjęciach) jest bardziej koralowy niż pomarańczowy.

niedziela, 19 maja 2013

sobota, 18 maja 2013

Golden Rose Holiday 59


Najbardziej nieoczywisty kolor w całej kolekcji, w różowej bazie zawieszony jest złoty brokat. Takie zestawienie daje raz różowy, raz pomarańczowy kolor, w zależności od oświetlenia

piątek, 17 maja 2013

czwartek, 16 maja 2013

Golden Rose Jolly Jewels 123

Podoba mi się szalenie ;-). Zarówno w tej wersji na podkładzie z Colour Alike Szarość Dnia, jak i wersjach na różnych lakierowych blogach na kolorowych lakierach np TU lub TU Na zdjęciu jedna warstwa szarego, jedna Jolly Jewels + top.

środa, 15 maja 2013

Peggy Sage 716 Mauve Guimauve (wersja 2)




Lakier juz obfotografowany i zrecenzowany przez Ize na bloguLakier z nowej wiosennej kolekcji Peggy Sage, kolor ciezki do opisania, fioletowy ale nie do konca, okreslenie bzowy bardzo do niego pasuje. Moim zdaniem jeden z najladniejszych kolorow z kolekcji, ale fiolet to moj ulubiony kolor wiec moge byc nieobiektywna :-)

wtorek, 14 maja 2013

Golden Rose with protein: 329



Rajski ptak.
Kremowy, bez drobinek. Bardzo ładny, same widzicie. Świetnie się maluje, ładnie błyszczy nawet bez topu i ma prześliczny, jasnoturkusowy kolor. Kupiłam sobie nawet sukienkę w podobnym odcieniu ;)
PS. Na zdjęciu debiutuje prawa ręka. Lewą rękę musiałam położyć na głowie, żeby chwycić aparat w sensowny sposób ;)

poniedziałek, 13 maja 2013

Sparitual Steel Magnolia


Uwierzcie na słowo, bo na monitorach innych niż mój może wyglądać inaczej, to jest perfekcyjny blurple. W zależności od światła jest raz bardziej granatowy, czasem bardziej fioletowy lub wręcz szary.

niedziela, 12 maja 2013

Color Club Cosmic Fate


To jest najlepsze holo jakie mam, zarówno pod względem efektu, jak i obsługi. Kryje właściwie przy jednej warstwie, rozprowadza się jak krem i poraża efektem, nie ściera się. Zdecydowanie wart grzechu, mimo wysokiej ceny.

piątek, 10 maja 2013

Different Dimension Yours, Mine and Flowers


Jeden z moich wiosennych ulubieńców ;-). Brokatowy top z różowymi kwiatkami, poprawiał mi humor kiedy było szaro za oknem. Sam brokat jest różnokolorowy i holograficzny, a kwiatki są z metalicznej folii. Nieststy trochę ciężko je wyciągnąć z butelki. Na zdjęciach jedna warstwa na którymś Lovely z serii nudziaków + top

czwartek, 9 maja 2013

środa, 8 maja 2013

Golden Rose Holiday 67


Kupiłam natychmiast gdy dowiedziałam się, że GR wpuściło kolekcję piasków. Cena około 12zł. Nosi się podobnie do OPI liquid sand, Zoye Pixie Dust na moich paznokciach są nieco trwalsze. 
Na stronie sklepowej GR napisane jest, żeby nie używać bazy bo nie będzie widać efektu, to samo powiedziała pani w sklepie GR. Spokojnie można użyć bazy, na paznokciach mam warstwę odżywki pod lakierem i nie wpłynęło to w żaden sposób na piaskowy efekt. 

Golden Rose with protein: 309




 Batoniki z odpustu.
Optymistyczny, błyszczący i cukierkowy, jak byłam dziewczynką, dałabym się pokroić za taki lakier. Niewiele więcej umiem o nic powiedzieć, oprócz tego, że jest dosyć gęsty i potrzebuje dwóch warstw do krycia. Sama nie wiem, czy mi się podoba :)

wtorek, 7 maja 2013

niedziela, 5 maja 2013

OPI DS Mystery


Ten lakier to było trochę moje rozczarowanie, ale to moja wina bo miałam dość wygórowane oczekiwania. Zawsze chciałam mieć jakiś lakier DS OPI, niektóre otoczone były wręcz kultowym uwielbieniem lakiernic. W tym roku na wiosennych targach na stoiski OPI pojawił się stojak z DSami, w tłumie złapałam jeden i popędziłam do kasy. Nie znałam tego koloru wcześniej, w butelce wyglądał jak fioletowy-duochromowy glassfleck.

piątek, 3 maja 2013

Sally Hansen Xtreme Wear Snow Globe 21


To chyba jeden z najstarszych moich lakierów w kolekcji. Ma na pewno powyżej 6-7 lat. Nic mu się w tym czasie nie stało i dalej jest taki jak na początku. Znalazłam go podczas lakierowych porządków i z zaskoczeniem odkryłam, że jest nieco podobny do Pierre Rene Carnival 07. Co świadczy tylko o tym, że nawet mody lakierowe wracają po dekadzie

środa, 1 maja 2013

A England Ophelia


Lakier o którym śniłam i którym się dość mocno rozczarowałam, podobnie do innych z serii Gothic Beauties. Oczywiście kryje wspaniale i znakomicie się rozprowadza, tylko nie jest wcale fioletowy na paznokciach :-(.