wtorek, 5 marca 2013

Revlon Naughty


Czyli tanszy Paradoxal. 

Podobno, Naughty, znany wczesniej pod nazwa Purplex, dobrze imituje Paradoxala. Nie mam Chanel(a), wiec nie mam dobrego porownania, ale Naughty sam w sobie jest bardzo interesujacy. 


  Odbijaja swiatlo wielopoziomowo od tonow szaro-brazowych do iskrzacych drobinkami fioletow. Trwalosc nie jest zla, z drobnymi poprawkami nosilam go 5 dni. Do ladnego krycia potrzebne sa dwie warstwy. Na zdjeciach: z baza OPI i topem SecheVite. 



to jest nieostre, ale za to bardzo dobrze oddaje kolor: 

(vrksasana)

7 komentarzy:

  1. bardzo oryginalny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  2. Paradoxal jest mniej fioletowy i mniej metaliczny, choć podobny. Muszę kiedyś zrobić porównanie bo mam i Paradoxal i jego dwie lub trzy kopie. Tutaj http://klubnieanonimowychlakieroholiczek.blogspot.com/2012/07/douglas-absolute-nails-maria-09.html jest zdjęcie niemalże idealnego duplikatu Paradoxala

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo... całkiem ciekawy! Patrząc na zdjęcie buteleczki spodziewałam się czegoś totalnie innego. I like it! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy...nie jest nudny. Mam podobny kolor z Essence (jakaś limitowanka).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bym chciala zobaczyc porownania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarzy mi się z Color Alike Wszystko Gra! - 459 plum plum, tylko ten jest chyba bardziej bury.

    OdpowiedzUsuń