czwartek, 19 grudnia 2013

Colour Alike PZN 499 Stary Browar



I to już koniec poznańskiej kolekcji. Podobny do Złotej nitki z łódzkiej kolekcji, jednak baza w tym jest zdecydowanie chłodniejsza. W przygaszonym swietle lakier wygląda jak czerwony a nie pomarańczowy. Jakościowo - rewelacja, prawie jednowarstwowiec.

środa, 18 grudnia 2013

Colour Alike PZN 498 Pyrka



 Mój absolutny faworyt z tej kolekcji. Pozornie brązowe rozproszone holo, zupełnie nie jest nudny i oczywisty. Baza lakieru jest bardziej foletowa niz brązowa, co sprawia, że robi się zakakujący. Prawie jednowarstwowiec. Razem z Ja pierniczę! ze świątecznej kolekcji to chyba pierwsza dziesiątka moich ulubionych lakierów Colour Alike.

wtorek, 17 grudnia 2013

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Colour Alike PZN 496 Bamberka



 Świetny kolor! Szmaragdowozielony, dość unikalny - zwłaszcza przy tym wykończeniu. Ewekt holograficzny jest dość rozproszony i subtelny. Sam lakier to prawie jednowarstwowiec. Na zdjęciu dwie cienkie warstwy bez topu.

niedziela, 15 grudnia 2013

Colour Alike PZN 495 Maltanka


Maltanka to bardzo ładne rozproszone holo. Efekt jest niezbyt mocny, ale nadaje lakierowi głębi. Musze przyznać, że nie mam nic podobnego w swoich zbiorach. Na zdjęciach są dwie warstwy bez topu.

sobota, 14 grudnia 2013

Colour Alike PZN 494 Glubka



Śliwka, jak sama nazwa wskazuje. Przepiękny ciepły fiolet, absolutnie przepiękny. Niestety teraz gdy patrzę na zdjęcia to mimo dwóch warstw widzę prześwity. Fakt, malowałam bardzo cienko, lepiej by było dołożyć trzecią warstwę, albo dać dwie nieco grubsze. Zdjęcia bez topu.

piątek, 13 grudnia 2013

Colour Alike PZN 493 Petronelka



Każdy z monitorów na, których oglądałam te zdjęcia pokazuje ten kolor kompletnie inaczej, więc nie mam pojęcia jak wy go widzicie, dochodzę do wniosku, że mój aparat fatalnie fotografuje czerwone kolory dość je przekłamuje. Petronelka jest zdecydowanie chłodna więc niech was nie zwiodą ciepłe pobłyski na niektórych zdjęciach. To jest bardzo przyjemny w obsłudze żelek, równo kryje, dla większości dwie warstwy wystarczą do krycia. Ja z obsesja prześwitujących końcówek dałam trzy. Na zdjęciach bez topu.

czwartek, 12 grudnia 2013

Colour Alike PZN 492 Koziołek


 
No jak to, przecież koziołki są białe, przynajmniej te poznańskie? A nie w takim burobeżowym kolorze. To chyba najmniej podchodzący mi kolor z PZN, wart jednak z pewnością uwagi. Na zdjęciu dwie warstwy bez topu.

środa, 11 grudnia 2013

Colour Alike PZN 491 Kamlot



To jest bardzo trudny do określenia kolor. Dla mnie to absolutny nudziak ideał, beż z odpowiednią ilością fioletu. Ale jednak beż, a nie beżowolawendowy jak jest opisywany. Na zdjęciu są dwie warstwy bez topu.

wtorek, 10 grudnia 2013

Colour Alike PZN 490 Drachetka



W końcu zaczynam pokazywanie poznańskiej kolekcji Colour Alike. Muszę przyznć, że wszystkie jak do tej pory miejskie kolekcje szalenie mi się podobają. Z Poznaniem mam bardzo miłe skojarzenia, byłam tam po raz pierwszy we wrześniu tego roku. Spotkałam cudownych ludzi, którzy poświęcili swój cenny czas żeby pokazać mi miasto i o nim opowiedzieć. Dawno nie czułam się tak "zaopiekowana".
Zaczynam od pierwszego lakieru z kolekcji, 490 - Drachetki, czyli latawca w poznańskiej gwarze. Latawiec powinien kojarzyć się z niebem, lakier jest więc jak to sugeruje niebieski, ale ma w sobie odrobinę szarości. Na zdjęciach widać trzy cienkie warstwy bez topu.

poniedziałek, 9 grudnia 2013

Illamasqua Scarce


Malowane wczoraj wieczorem, więc nic nie wiem o trwałości. Połysk średni, nawet z topem (tutaj SH Insta-Dri). Czaiłam się na niego od dawna, ale dopiero wyprzedaż+dodatkowe 20% na Asosie+święta idą mnie ostatecznie przekonały. I nie żałuję, bo lakier jest bardzo mój, czyli dziwny :) 

Zdjęcie trochę ociepliło kolor. Acha, pędzelek niewielki, jestem wierną fanką łopat z Essie, ale malowało mi się zaskakująco łatwo. Gęstość w sam raz, rozkład tych większych kropek mi odpowiada (tutaj dwie warstwy), w końcu o to w tym lakierze chodzi, żeby nie było symetrycznie. 

(mszn)

sobota, 7 grudnia 2013

Wibo Mat Effect Glitters 1 i Nubar Moon Shadow


Wymyśliłam sobie, że ten satynowy złoty top będzie ładnie wyglądał na fioletowym lakierze. Znalazłam fioletowozłoty duochrom i użyłam jako bazy. Kiedyś tego Nubara sfotografuję oddzielnie bo na to zasługuje. Kombinacja jest trochę nie w moim guście, ale wszytkim, którzy widzieli moje paznokcie w realu bardzo się podobało. Dwie warstwy topu Wibo.

piątek, 6 grudnia 2013

Orly Rococo A Go Go


 Dzięki Orly FX zostałam lakieroholiczką, kolekcja Mineral FX z 2011 juz mnie tak nie ruszyła. Miałam Rock the World i się go pozbyłam, bo mi kompletnie nie podpasował. Pozostałe też mi sę nie podobałay. Rococco A Go Go był jedynym, który wpadł mi w oko. W końcu odkupiłam go od forumki i jestem po prostu zachwycona. Fioletowo bordowy glassfleckowy duochrom, mniam.

czwartek, 5 grudnia 2013

Wibo WOW Sand Effect 4


Seria piasków, którą w końcu wypuściło Wibo jest znakomita, co jeden lakier, to lepszy. Ten to czerwony piaskowy metalik. Dobrze kryje, odpryskuje po 2 dniach, co u mnie jest raczej standardem jeżeli chodzi o piaski.

środa, 4 grudnia 2013

Nubar Euphoric



To jest dla mnie idealny zimowy nudziak, taki kolor drzewa różanego. Równo sie rozprowadza choć kryje niezbyt dobrze jak na to do czego przyzwyczaiły mnie Nubary. Na zdjęciu są trzy warstwy.

wtorek, 3 grudnia 2013

Wibo WOW Sand Effect 1



Mój drugi, po TYM, TARDISowy lakier ;-). Tym razem w kolorze TARDS Jedenastego Doktora, w przeciwieństwie do The Deep, którego kolor przypomina bardziej TARDIS Dziesiątego. Średnie krycie, jak dla mnie 3 warstwy. Dwie dla większości śmiertelnikow bez obsesji końcówek.

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Vipera High Life 848


Lakier kupiony dość dawno temu, ale jakoś nie miał okazji byc pokazywany. Bardzo lubię takie duochromowe połączenie fioletu i błękitu. W dziennym świetle efekt nie jest bardzo mocny, ale w sztucznym świecącym z góry, spektakularny. Na zdjęciach lakier jest dość pościerany, bo zdjęcia były robione po kilku dniach noszenia.

niedziela, 1 grudnia 2013

Lovely Blink Blink 1



Drugi bardzo udany brokat z serii Blink Blink Lovely. Drobny brokat, a do tego małe heksy holo i duże fuksjowe. Te duże niestety  wywijają się trochę i potrzeba topu żeby je ujarzmić. Zmywanie - jak brokaty, choć nie aż tak ciężko jak by mogło się wydawać.

sobota, 30 listopada 2013

Nubar Prevail



Nubar to jedna z moich ulubionych marek lakierowych, szkoda że tak trudno dostępne u nas. Ten pochodzi z kolekcji Modern Matte z 2009r. Jak wiele matowych lakierów jest dość trudny w obsłudze, bardzo szybko zasycha i trzeba się spieszyć z malowaniem. Do krycia wystarczy już jedna warstwa, ale trudno ją równo nałożyć.

piątek, 29 listopada 2013

Colour Alike 100 Indygo


Przy okazji ostatniego zamówienia, oprócz najnowszej kolekcji wrzuciłam do koszyka i taki metaliczny granat, który następnie wylądował na odnóżach dolnych, bo jakby się tak przez moment krytyczniej zastanowić, w sumie po prostu nie cierpię na sobie kolorów różnych od nieśmiertelnej trójcy jasne nudziarze - klasyczne czerwienie - uniwersalne czernie i szaraki. 

Kolor jest obiektywnie bardzo ładny i głęboki, lakier technicznie bardzo ok, starcza jedna grubsza warstwa. Na jednym pazurze odpryskł po 2 dniach, ale może coś źle zagruntowałam. 
(Od jakichś 8 lat nie malowałam sobie samodzielnie pazurów u stóp, więc proszę wybaczyć bardzo widoczny brak wprawy i krzywy malunek.) 

(mniickhiateal )

środa, 27 listopada 2013

Claire's Splatter Effect



Ostatnio jeden z moich ulubionych. Sam z siebie ma krycie słabsze niż przeciętny zakreślacz biurowy, ale położony na inny zielony lakier dodaje mu intensywności i daje taki wręcz neonowy efekt. Tutaj na rimmelu 816 green eyed monster, ale najbardziej mi się podoba na golden rose classics charming 68, który sam jest dość brzydki a właśnie ten zielony zakreślacz dodaje mu fajnego odcienia. 
Niestety długo schnie, ale jest dość trwały. A, i te paseczki lubią pozostawać zadarte, więc dobrze położyć na niego jakiś top, może być matowy (akurat na zdjęciu bez). 
Kupiłam za 14 zł ale to była promocja w outlecie, normalnie wg naklejki kosztuje 20. Jest też niebieski, pomarańczowy i chyba jeszcze jakiś. 

wtorek, 26 listopada 2013

Nails Inc Bermondsey Denim


Piekny kolor, swietny efekt "denim", ale fatalny w obsludze, jak dla mnie. Zasycha w trakcie malowania, nie umiem z nim pracowac:( 
Jakies tricki? Bo naprawde mi sie podoba:) 

(zawsze_zielona)

poniedziałek, 25 listopada 2013

Colour Alike 112 Błotniaczek


I kolejny impulsywny zakup, którego co nieco żałuję i przysięgam sobie, że nigdy więcej kupowania nieprzetestowanych lakierów przez internet (choć ostatnio również losowane internetem China Glaze'y wyszły mi ładne, więc może kiedyś odreaguję te ostatnie zakupy i mi przejdzie foch). Nazwa mówi wszystko; na podstawie dostępnych w sieci swatchy liczyłam jednak na lakier dużo bardziej szary, niż brunatny/ciemnooliwkowy, no a tutaj mamy do czynienia z lakierem ciepło-neutralnym, brązowo-szarym. Obiektywnie przyznaję, że kolor jest nowocześnie dyskretny, trędi i może i nawet ładny, jak też że ładnie wygląda na moich dłoniach, ale kurcze, jak nie jest szary, to nie chcę drania na sobie mieć *histeryczny fochufoch*. Pod koniec noszenia (wytrzymałam dzień) położyłam sobie jeszcze na niego zamorski brokat Sephora by OPI w kolorze srebrzysto-niebiesko-lawendowym, i efekt wyglądał ciekawiej, jak niebo odbijające się w błotnistej kałuży, ale już były pierwsze odpryski i z ulgą zmyłam. Malowało się przyzwoicie, ale szybko mi coś odpadło, acz może ostatnio mniej starannie gruntuję. 

niedziela, 24 listopada 2013

Lovely Blink Blink 2


Nie wszystkie Blink Blink są tak okropne jak nr 5, kóry bardzo mi się nie podobał. Ten jest za to ładny, nawet bardzo. Dwie warstwy na Angelica The Deep.

sobota, 23 listopada 2013

KIKO 432 Fluent Red Dark Heroine LE

 Kolejny po pokazywanych wcześniej TU i TU lakierach z limitowanej kolekcji Dark Heroine firmy KIKO. To dość trudny do określenia kolor, czerwony metalik, lekko duochromowy, raz bardziej koralowy, raz z większą ilością różu. Znakomite krycie, wlaściwie jednowarstwowiec.

piątek, 22 listopada 2013

Angelica The Deep


 Ten lakier to przykład, że taniocha może być cudna. To jest lakier z Primarku i kupiłam go ze względu na kolor. To najbardziej TARDISowy lakier jaki mam. A jutro 50 rocznica Doktora więc będzie przy tym świetnie wyglądał ;-)
Pod względem jakościowym jest znakomity i do tego jednowarstwowiec.

czwartek, 21 listopada 2013

Lovely Blink Blink 5


 Obrzydliwość. Pokazuję z obowiązku, nie wiem co mi strzeliło do głowy żeby go kupić. Chyba mne ten holograficzny brokat zaćmił. Dwie warstwy na jednej warstwie Typografii E. Idzie na samo dno szuflady.

środa, 20 listopada 2013

KIKO 434 Psychedelic Blue i 435 Venom Teal


Ten mani mi się udał. O tym jakie robił wrażenie na żywo może świadczyć fakt, że gdy poszłam załatwiać sprawy do banku to po jakichś 10 minutach rozmowy pani, która mnie obsługiwała powiedziała, że nie może się skupić jak poruszam rękami ;-)
Jedna warstwa Venom Teal, a na nim stempelki robione jaśniejszym niebieskim.

wtorek, 19 listopada 2013

Models Own Hayley's Comet



To lakier, który chyba najbardziej ze wszystkich jakie mam wzbudza we mnie mieszane uczucia. Kupiłam bo nieźle wyglądał w butelce i był z duochromowej kolekcji. Na paznokciach strasznie mi się nie podoba ten tandetny zielononiebieski shimmer w beżowym lakierze. Aż mi ciarki przechodzą po plecach jak patrzę na te zdjęcia. Wyrzuciłabym normalnie do kosza. Ale... w oświetleniu z góry zamienia się w przepiękny różowo-błękitny duochrom. I weź tu bądź człowieki mądry.

poniedziałek, 18 listopada 2013

Models Own Valerian


Ciąg dalszy brokatowych lakierów Models Own. Ten jest nieco mniej kryjący od zielonego, ale i tak dwie warstwy wystarczą do pełnego krycia. Podobnie jak w zielonej wersji zdecydowanie wolę go w błyszczącej wersji.

niedziela, 17 listopada 2013

Models Own Absinthe


Dorwany podczas wypadu do Londynu. Podczas wizyty w Bootsie przygarnęłam wraz z granatowym i czerwonym. Satynowy brokat o dobrym kryciu (może być nawet jednowarstwowcem), trzyma się równiez nieźle. Mi się to półmatowe wykończenie nie do końca podoba, zdecydowanie wolę z błyszczącym topem

sobota, 16 listopada 2013

Wibo WOW Effect Matte Gliters 3


To jest lakier, którego prawie sobie nie kupiłam. Przeszłam obo niego zupełnie obojętnie. A potem zobaczyłam ten post Hatsu Hinoiri i poleciałam do Rossmanna sobie kupić wszystkie trzy ;-). Szalenie podoba mi się efekt, takie zmrożone szkło. Na paznokciach mam warstwę Typografi E i dwie warstwy Wibo. Trochę kiepsko się zmywa

piątek, 15 listopada 2013

Delia Coral Prosilk S01


Chyba wszystkie firmy postanowiły wypuścić piaskowe lakiery. Ten jest firmy Delia, kupiłam go w drogerii Jasmin na dworcu Wschodnim w Warszawie, widziałam też w Blue na rondzie Wiatraczna. Sam lakier jest niczego sobie, ciemnoszary piasek z drobnym kolorowym brokatem. Bardzo ładne zestawienie. Trwałość dość słaba, jak większości piasków niestety.

czwartek, 14 listopada 2013

Orly Galaxy Girl




Dzięki serii Orly Cosmic FX z 2010r, narodziła się we mnie lakieroholiczka. Mimo, że zawsze miałam dużo lakierów to po raz pierwszy kiedy zobaczyłam Space Cadet, Halleys Comet i właśnie Galaxy Girl wiedziałam, że po prostu MUSZĘ je mieć. I choć dzisiaj mam wiele ładniejszych, do tych mam specjalny sentyment. 

Ponieważ duochromowy efekt lepiej widać na ciemnych lakierach, na zdjęciu paznokcie mam pomalowane 1x Colour Alike Typografia L (super kryjący czarny, świetny jako podkładowy kolor) i dwie warstwy Galaxy Girl. Galaxy Girl samo w sobie jest lekko brązowawe, u Scrangie to dobrze widać. Dość podobny jest Mystic Voline Peggy Sage, choć jest nieco mocniejszym duochromem i ma  bardziej rzucający się w oczy shimmer.

środa, 13 listopada 2013

Flormar DC03


Kupiłam ten lakier z nadzieją, że będzie mealicznym duochromem. Metalkiem jest niezłym, ale duochromem bardzo kiepskm. Na niektórych zdjęciach widać, że pod pewnym kątaem jest odrobinę bardziej fioletowy. Szybko odpryskuje. Jednym słowem - taki sobie.

wtorek, 12 listopada 2013

P2 Mission Summer Look Blue Hawaii 030



To trzeci z lakierów P2, które dostałam kiedyś od mszn. Bardzo mi się podoba jego kolor więc sięgam po niego od czasu do czasu. Niestety jest dość nieprzyjemny w obsłudze. Jak w przypadku pasteli, smuży i zostawia prześwity. Do równego krycia potrzebuje trzech warstw

poniedziałek, 11 listopada 2013

Wibo Wow Sand Effect 2 i 3



Jeszcze mi się piaski nie znudziły, pobegłam wiec po serię Wibo, która niedawno się pokazała. Zaczynam więc od nr. 2 (beżyk) i nr. 3 (pomarańczowokoralowy). Beżowy jest świetny, dobrze kryje i całkiem nieźle jak na piasek się trzyma. Daje ciekawy "skórzasty" efekt. Wszystko byłoby super, gdby nie to, że nr. 3 był wybrakowany i zupełnie niepiaskowy. Nie wiem czy to mój pech czy cała seria była wadliwa.


niedziela, 10 listopada 2013

Inglot 322


Ostatni jak na razie lakier, jaki mam szanownemu gronu do zaprezentowania. Namalowany na naturalny paznokieć mi się nie podoba, daje taki blady turkus, który brzydko wyciąga mi wszelkie zaczerwienienia ze skóry. Ale namalowany, jak poniżej, na czarną bazę robi się znacznie fajniejszy, taki skarabeuszowy i zieleńszy, i nawet go lubię. Jak inne metaliki Inglota, trochę smuży przy malowaniu, ale w sumie minimalnie w porównaniu z tym szarym, który pokazywałam poprzednio. BTW mam go od ponad 6 lat i nadal jest całkowicie używalny i nawet nie zgęstniał. 

sobota, 9 listopada 2013

MAC Frost Nightfall


Tutaj prezentuję na odmianę mój absolutnie najukochańszy asfalcik. Bardzo piękny asfaltowy kolor, maluje się cieniutkimi warstwami (2 kryją całkowicie), mimo że metalik rozprowadza się równomiernie i bez smug, trzyma się bardzo dobrze. Poza tym starcza na lata, bo jest w dużej butli i nie gęstnieje. Kiedy za szacowane 4 lata go wreszcie wykończę, zapewne kupię ponownie, bo to jeden z moich absolutnych faworytów. 



(mniickhiateal)

środa, 6 listopada 2013

Colour Alike PZN 497 Jeżyce


 Ponieważ zielony haniebnie poodpryskiwał mi razem z kawałkami paznokcia już pierwszego dnia to postanowiłam go wymienić ;) Zmywa się tragicznie, bo bardzo przebarwia płytkę. I w sumie to mnie rozczarował jednak - holo jest baaaaaaaardzo subtelne. Homeopatyczne nawet. Szkoda, bo zapowiadało się super, ale nie można powiedzieć, żeby lakiery były niefajne. 

wtorek, 5 listopada 2013

Colour Alike PZN 496



W sztucznym świetle holo widoczne tak se. Spodziewałam się mocniejszego efektu, ale to jedyny zarzut do tego lakieru. Maluje się super, jest jednowarstwowcem,  kryje genialnie. Tutaj dałam po dwie warstwy, bo tak się z reguły lepiej lakier trzyma u mnie. Schnie szybciutko i ładnie pachnie :). Niestety haniebnie poodpryskiwał mi razem z kawałkami paznokcia już pierwszego dnia

piątek, 1 listopada 2013

Golden Rose Paris 122



Aronia ;) Mój pierwszy w życiu tak ciemny kolor, nigdy nie ciągnęło mnie do czarnych paznokci. Ten jest _niby_ czarny, ale jednak ciepły, z przebijającymi tonami brunatnymi i śliwkowymi. Bardzo ładny w słońcu.

Technicznie - zaskakująco dobra jakość za 5,99. Na zdjęciach dwie warstwy bez topu. Malowanie przyjemne, schnięcie OK, połysk bardzo dobry, a tu jestem bardzo wymagająca. Trwałość całkowicie wystarczająca. Pierwszy malunek zmyłam po 3 albo 4 dniach w stanie akceptowalnym, żeby zmienić kolor.

Na palcach serdecznych ukłon w stronę sekcji holo - Miss Selene Mini, numer nieznany. Drobny holobrokat w jasnofioletowym żelu. W rzeczywistości mieni się znacznie ładniej niż na zdjęciach czy nawet w butelce. Ponadto ma miłą właściwość wysychania niemal na gładko, tj. nie ma skłonności do tworzenia zadziorów. 

(fanaberia.fanaberia)

czwartek, 31 października 2013

Vipera 529


Lakier w moim ulubionym kolorze - nieokreślonym :) Zmienia się w zależności od światła - w ciepłym oświetleniu jest brązowawy ze złotawym połyskiem, w zimnym przebija fiolet i srebro. Całość niekrzykliwa, dobry codzienniak. Odcień brązu kojarzy mi się z blaszkami młodych pieczarek. 

Malowanie bezproblemowe, schnąć mógłby ciut szybciej, ale za to po wyschnięciu praktycznie całkowicie się utwardza. Dość ładnie błyszczy, kryje tak sobie - następnym razem raczej dodam trzecią warstwę. O trwałości wiem tyle, że nie zlazł w pierwszej dobie.

(fanaberia.fanaberia)

środa, 30 października 2013

Essie 785 Navigate Her



  • Tym razem manicure na przekór jesieni - wiosenna zieleń. 
    Lakier bez żadnych cech wybitnych. Bardzo kremowy, bardzo pastelowy, trochę nudnawy. Konieczne nałożenie dwóch warstw. Wysycha w miarę szybko, ładnie błyszczy, jest dość trwały. Mam wrażenie, że bardziej niż inne kremy podkreśla nierówności płytki. 
    Na moim monitorze zdjęcia są ciut bardziej oliwkowe niż oryginał. W naturze jest to raczej odcień bardzo młodego groszku. 

wtorek, 29 października 2013

Lovely Gloss Like Gel 90



Bardzo fajna seria lakierów Lovely. Mam dwa, pewnie jeszcze coś dokupię, jak trafię na atrakcyjny dla mnie kolor. Faktycznie mają wyjątkowo ładny połysk, poza tym są bezproblemowe w obsłudze. Jedyny mały minus - ten turkus* trochę się rozłazi na palce przy zmywaniu, trzeba pilnować doczyszczenia skóry. Drugi mój lakier z tej serii jest bardzo jasny i nie sprawia takich problemów.

*Nie mogę się zdecydować, czy jednak nie malachit, bo odcień mu się ociepla i schładza w zależności od światła. Zdjęcia na moim monitorze przekłamują się w stronę chłodną, najbliższe rzeczywistości (ale nadal zbyt niebieskie) jest sztucznie docieplone środkowe.

Błyskotki na palcu serdecznym to Golden Rose Jolly Jewels nr 106. Długo się opierałam tym lakierom, bo generalnie nie lubię aż tak dużych brokatów, ale ten jest drobniejszy, a do tego ma bardzo fajną mieszankę kolorów. Trafiłam na niego wczoraj i impuls kazał mi kupić. Pewnie będę żałować przy zmywaniu, ale póki co cieszę się, że go mam :)

(fanaberia.fanaberia)

poniedziałek, 28 października 2013

F&F Texas Hold'em


O tym, że Tesco ma swoją linię kosmetyków F&F, a w niej lakkiery do paznokci dowedziałam się jakiś czas temu z bloga Atqa Beauty. Pokazany przez nią lakier Noce w Kasynie szalenie mi sie spodobał, pobiegłam szybko do sklepu i oprócz Nocy w Kasynie kupiłam też Texas Hold'em. Ma bardzo jesienno-zimowy kolor, w dziennym świetle jest czarnobrązowy, w mocnym świetle bardziej brązowy z czerwonawymi tonami. Texas Hold'em jest zupełnie niepodobny do Malice Chanel, wspominam o tym bo taka sugestia padła od jednej z czytelniczek Atqua Beauty w komentarzach pod postem o Nocach w Kasynie.