niedziela, 16 czerwca 2013

OPI NYCB T52 Don't Touch My Tutu



Do usług zatem, przystępuję. Paznokcie tak prawdziwe, że bardziej się nie da, łącznie z suchymi skórkami.

Pierwszy swatch z mojej najukochańszej serii OPI, New York City Ballet. Nudziarze idealne dla mnie, chłodne, lekko żelowe, czyste w wyrazie i nietypowe. Mam 3 z 5 (lila - jest idealny przy mojej karnacji i go najbardziej w sumie kocham, poza tym szarutki i biały), nad czwartym (znaczy tym róziowym; beżowego nie wezmę) się łamię. Mam też brokacik z serii.



  • Lakiery noszą się na mnie b. dobrze, na poniższych zdjęciach widać malowanie dobę temu i przed wyczynowym gotowaniem i pieczeniem. Przeżywają w dobrym stanie ok. 3 dni, potem mogą odpryskiwać. Brokacik jest pancerny jak to brokacik i dobrze schodzi dopiero metodą foliową.

    (mniickhiateal)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz