poniedziałek, 17 czerwca 2013

OPI - I Saw...U Saw...We Saw...Warsaw



OPI - I Saw...U Saw...We Saw...Warsaw + Polka.com
Dwa lakiery z kolekcji EURO CENTRALE. Pomalowałam podobnie jak Bondami (paznokcie serdecznych palców ozdobiłam brokatem).




Warsaw kupiłam na targach kosmetycznych. Polka.com to już efekt buszowania po sklepach (na szczęście była obniżka 20%). Wyznam, że znowu kupiłam tylko jeden!!!
Jeżeli chodzi o jakość to do krycia to wystarczyła mi jedna warstwa Warsaw.

Na zdjęciach pokazuje tez fragmenty ubrań wybranych w celu dopasowania do lakierów.
Lakiernice!!! Doprowadziłyście do tego, że najpierw maluję paznokcie, a potem przeszukuję szafę, żeby się ubrać.

(kry0)

2 komentarze:

  1. Hehe.. Z tym malowaniem paznokci to doskonale Cie rozumiem :) Ile razy ja już zmieniałam ciuchy bo mi do paznokci nie pasowały... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się z tym topem :)

    A co do dopasowania ubrań do lakierów - podobają mi się takie zdjęcia, ale ja jeszcze tego nie robię ;D

    OdpowiedzUsuń