sobota, 10 listopada 2012

Barbra Q 106 nudziaq


  • http://fotoforum.gazeta.pl/photo/6/pd/pd/zm30/3lKToEL3DDVPkv1mKX.jpg

    Plusy:
    + bardziej różowy, niż beżowy (dla mnie to plus i zaskoczyło mnie to na żywo, zdjęcia sklepowe nie zachęciły mnie do kupna)
    + delikatne drobinki dające satynowy efekt (też mnie mnie zaskoczyły, szczególnie że w butelce widać je dość mocno, ale spodobały mi się, więc zaliczam na plus)
    +++ znakomita trwałość (bez dodatkowej warstwy ochronnej przeżył zwykłe prace domowe oraz liczne zabawy z akrylowymi preparatami plastycznymi i zmyłam go w stanie całkiem znośnym po pięciu dniach)

    Minusy:
    - malowanie trudniejsze niż w innych barbrach (wykazuje tendencję do układania się w smugi)
    - brak zdecydowanego połysku (minus trochę na siłę, bo da się przeżyć albo nabłyszczyć/zmatowić - tego ostatniego jeszcze nie próbowałam, a obstawiam, że efekt będzie bardzo fajny)

    +/- dobre krycie (plus ze względów oczywistych, minus - bo raczej nie bardzo nada się do frencza, a miałabym ochotę)

    (fanaberia.fanaberia)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz