wtorek, 27 listopada 2012

ChG Want My Bawdy + NfuOh 52


http://fotoforum.gazeta.pl/photo/0/qa/pa/hnxt/KEngCXmivvkNJKaVuX.jpg

Ogólnie zawsze byłam nieufna wobec wszelkiego rodzaju "śmietków" na paznokciach,ale te są, po pierwsze: zielone, po drugie: przez te nieregularne kształty kojarzą mi się z półszlachetnymi kamieniami, jak lapis lazuli i inne takie. Myślę, że na NfuOh już sie nawróciłam :)


Pod spodem 2 warstwy Want My Bawdy, na wierzchu 1 warstwa NfuOh 52. Te zielone płatki to oczywiście NfuOh. Malowane na naszym sabaciku, byłam trochę nieostrożna i zrobiłam sobie odcisk na jednym z pazurów (sorry). Niestety warunki oświetleniowe nie pozwoliły mi zrobić dobrego zbliżenia tych płatków. Tu na czwarty dzień po pomalowaniu, starte końce.

(kasica_K

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz