sobota, 19 października 2013

P2 Mission Summer Look Maui Fizz 010



Lakier z ubiegłorocznej limitowanej kolekcji  Mision Summer Look marki P2. Lakiery P2 są dostępne w sieci drogerii DM w Niemczech i niektórych okolicznych krajach. U nas pojawiają się na allegro. Ja swój mam dzięki pomocy współuzależnionej mszn :-).
Sam lakier tak średnio mi sie podoba, pomalowałam nim paznokcie raczej z obowiązku, żeby zrobić im zdjęcie. Na zdjęciu są trzy warstwy bez topu, a ja nie mogę znieść tych prześwitujących końcówek ... Nie wiem U osób z ciepłym kolrem skóry, albo opalonych powinien dobrze wyglądać. U mnie wygląda kiepsko.











2 komentarze:

  1. mi też się średnio podoba , ale moze jakbyś dała białą bazę to moze by nie było tych prześwitujących końcówek i by ładniej wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wg mnie jest świetny - szkoda tylko że prześwity widać..

    OdpowiedzUsuń