środa, 16 października 2013

Joko Amelie's Fairy Tale J157



Jaki to jest piękny lakier. Przeleżał się trochę w szufladzie, bo kupiłam go dość dawno temu, ale w końcu mi się o nim przypomniało ;-). To dość ciepły i niezbyt ciemny fiolet z dużą ilością złotomiedzianych drobnek, które widać w mocnym świetle. Bardzo dobrze się nim maluje, a dwie cienkie warstwy całkowicie kryją, właściwie jedna grubsza też daje radę. Oj chyba będzie tej jesieni częściej w użyciu. Uwaga, w poście dużo zdjęć (bo nie mogłam się opanować)












(izas55)

3 komentarze:

  1. Rzeczywiście cudo. Gdzie się to kupuje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam na takim stoisku - wysepce Joko/Miraculum w centrum handlowym przy dworcu wileńskim (tam gdzie sklepik firmowy Golden Rose). Niestety stoisko zostało zlikwidowane wkrótce po tym jak kupiłam ten lakier. Ale lakiery Joko widziałam też w Jasmin na dworcu centralnym (nie wiem czy akurat ten).

    OdpowiedzUsuń