niedziela, 5 maja 2013

OPI DS Mystery


Ten lakier to było trochę moje rozczarowanie, ale to moja wina bo miałam dość wygórowane oczekiwania. Zawsze chciałam mieć jakiś lakier DS OPI, niektóre otoczone były wręcz kultowym uwielbieniem lakiernic. W tym roku na wiosennych targach na stoiski OPI pojawił się stojak z DSami, w tłumie złapałam jeden i popędziłam do kasy. Nie znałam tego koloru wcześniej, w butelce wyglądał jak fioletowy-duochromowy glassfleck.

Przybiegłam do domu, pomalowałam paznokcie, i przeżyłam rozczarowanie roku. No zły nie jest, ale mi się nie podoba, buuuuuu. Na moich paznokciach wygląda jak ciemnobrązowy ze złotymi drobinkami. Po duochromowym efekcie widocznym w butelce nie ma śladu. Jakoś nie mam do niego serca.

W dziennym świetle



W cieniu

Z lampą


(izas55)

2 komentarze:

  1. no faktycznie, nie wygląda za pięknie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. jakiś jest taki... niedokończony? jakby czegoś mu brakowało, niestety :( chociaż zdjęcia promocyjne były szałowe :) ale opi ma to do siebie, że grafik chyba nie bierze pod uwagę rzeczywistych lakierów.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń