piątek, 28 grudnia 2012

LOVELY Crystal Strenght


http://fotoforum.gazeta.pl/photo/8/qi/ma/3ldu/VO7q4rKAUXFZiYQ0MX.jpg 
LOVELY Crystal Strenght - Czerwień Mikołajkowa 
(numerek dopiszę, bo starł się, ale na pewno kupię jeszcze raz - ten odcień kremowej czerwieni musi być u mnie obecny zawsze, a wcześniej używanemu miss sporty zdarza się glucieć). 

Ciemna, klasyczna, chłodna czerwień. Mocna, ale nie jaskrawa. Mój aparat zupełnie nie łapie tego koloru (nikony tak ponoć mają ;)) więc zmieniłam balans czerwieni w programie graficznym. Foto z pudełkiem popularnego kremu - moje paznokcie mają identyczny kolor ;) Krycie po dwóch warstwach (prawie idealne) 
Co do malowania: idealna grubość pędzelka, lakier dosyć rzadki (takie lubię) szybko schnie, ładnie błyszczy. Uwaga: koniecznie z base-coatem, barwi płytki! 
http://fotoforum.gazeta.pl/photo/8/qi/ma/3ldu/c8YNvGOaqqTaHJL9yX.jpg 


(100krotna)

2 komentarze:

  1. świetny kolor- ponadczasowa (klasyczna!)- czerwień, lekko wpadająca w bordo.
    rzeczywiście kolor jak opakowania garniera :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawdziłam numerek: 369

    OdpowiedzUsuń