czwartek, 25 października 2012

Essence 04 The Dawn Is Broken


Kupiłam z końcówek w Drogerii Natura za całe 4,99. Szarak u mnie musi mieć jakiś "efekt", tutaj oprócz maleńkich srebrnych drobinek jest jeszcze drobny, czarny piaseczek. Uwielbiam lakiery z piaseczkiem, miałam kilkanaście lat temu taki lakier i potem już nie widziałam. Niestety mój aparat w komórce za nic nie chciał złapać ostrości, więc piaseczek widac marnie :/
Maluje się super - jedna warstwa prawie kryje, a nawet jak nie, to tak idealnie równo się rozkłada, że szok. Fajna konsystencja, niby dość rzadki, ale taki trochę żelowy, nie rozpływa się, gdzie tam chce, nie wpływa pod całą długość skórki przy zetknięciu z nią.

http://fotoforum.gazeta.pl/photo/1/bf/cg/qnrn/Xj3SbJwvlBSk6HI1BX.jpg

(madzioreck)

1 komentarz:

  1. madzioreck, masz przepiękne paznokcie :) (lakier też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń