sobota, 6 lipca 2013

China Glaze When Stars Collide


Jak ja czekałam na tę serię, holo to chyba moje ulubione wykończenie. Nie ustaję więc w poszukiwaniu holo, które się dobrze nakłada, jest trwałe i daje mocny liniowy efekt. Już wcześniej wspominałam, że nieco się rozczarowałam tą serią China Glaze, bo te lakiery to raczej ładne metaliki z lekko holograficznym wykończeniem. Może gdybym się tak na nie nie napalała to podobałyby mi się bardziej
Lakier ma świetny kolor i na prawdę, jeżeli rozpatrywać go w kategorii metalików a nie holo, bardzo mi się podoba. Niestety aplikacja podobna do opisywanej przy innym lakierze z tej samej kolekcji czyli Infra Red. Ja nie miałam specjalnych problemów, ale wiele osób narzeka na zachowanie typowe dla holo, czyli ślizganie się lakeru i ściąganie poprzedniej warstwy.

W dziennym rozproszonym świetle



 Z lampą




I w mocnym sztucznym świetle z góry dla podkreślenia efektu holograficznego, zdjęcie dodatkowo "podkręcone" w programie do obróbki zdjęć. Takiego efektu normalnie nie widać na paznokciach.



(izas55)

1 komentarz:

  1. piękny jest :) a jak nie mam ani jednego lakieru holograficznego :D

    OdpowiedzUsuń