niedziela, 7 lipca 2013

Different Dimension Whatever


Śliczności, kóre wypatrzyła Kasica na Etsy. Szalenie spodobały się nam słoczyki kolekcji 80's baby, jej zielone i limonkowe (ciągle mam nadzieję, że zrobi im zdjęcia ;-), a mi różowości i niebieskości. Kupiłyśmy więc zestaw miniaturek na próbę i pokazywany już wcześniej Yours, mine and flowers.

Lakier jest nie tylko ładny, co mam nadzieję widać na zdjęciach, i nie tylko w mojej opinii holomaniaczki. Bardzo dobrze się nim maluje, jest trwały i ma piękny połysk (na zdjęciach bez topu).
Nie są to może najtańsze lakiery, zwłaszcza jeżeli barać pod uwagę koszty wysyłki, ale moim zdaniem warto. Zwłaszcza, że ojawiła sę kolekcja Echoes która mnie bardzo kusi, zarówno lakierniczo jak i muzycznie ;-)

W  dziennym rozproszonym świetle




W cieniu

Z lampą





(izas55)

3 komentarze:

  1. przesyłka z Etsy zdecydowanie >zabija<, ale lakiery są niesamowite.
    Piękny jest, ma świetny i nietypowy kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zabija, dlatego tak się ociągam z kolejnymi ;-(

    OdpowiedzUsuń