środa, 5 września 2012

Golden Rose Rich Color 34


Kolejne Golden Rose z mojej kolekcji. Tym razem z nowej seri Rich Color. Kolor winny i metaliczny.
Lakier wg. zapowiedzi miał być super kryjący, z połyskiem i z super wygodnym pędzelkiem. Miałam w sierpniu nie kupowac lakierów, ale niestety byłam słaba ;-).
Jedna warstwa daje radę, jest to niezły lakier dla spieszących się.  Na zdjęciu są dwie warstwy. Połysk, nie bardzo, akurat ten metaliczny kolor jest bardziej satynowy niz błyszczący, ale na innych blogach widziałam błyszczące wykończenie innych lakierów z tej serii.
Muszę się przyzwyczaić do pędzelka. Bardzo lubię szerokie, ścięte na półokrągło pędzelki, ale ten jest niestety dodatkowo bardzo gruby i ciężko mi się nim manewruje przy skórkach. Lakier położony bez bazy i topu wytrzymuje jeden dzień i ściera się na końcach, a na białych kartkach zostawia ślady. da się tego uniknąć malując paznokcie topem.


(izas55)

2 komentarze:

  1. Piękny. Podobnie jak Paris Magic Color 309. Fajnie, że pokazujesz Golden Rose, bo w sieci słoczy jak na lekarstwo.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale wiesz, słabość słabości nierówna ;-)
    a temu się ciężko oprzeć!

    OdpowiedzUsuń