środa, 18 lipca 2012

Nfu Oh FS-20 i Nfu Oh 52



Ta kombinacja narodziła się z kilku niepowodzeń i rozczarowań moimi zakupami Nfu Oh.
Pomalowałam paznokcie Nfu Oh FS-20 (ten zielononiebieski po lewej) i efekt nie do końca mnie zadowolił. Nie jest mocno kryjący, po trzech grubych warstwach ciągle prześwitują paznokcie. O ile taki efekt nawet lubię w delikatnym frenczu, to wprost go nie znoszę przy mocnych kolorach.
Lakier daje lateksowo-gumowe wykończenie, takie nie matowe i nie błyszczące. Bardzo długo schnie, nie chciałam dawać na wierzch nabłyszczającego topu żeby zachować ten efekt i po raz pierwszy od bardzo dawna odbiłam sobie kołdrę na paznokciach. Przy malowaniu ma konsystencję kisielu albo tężejącej galaretki. Próbowałam znaleźć jakiegoś fajnego słocza, ale... spotkała mnie pewna zagwozdka. Mój jako oznaczenie ma wyraźnie napisane FS20 i Made in France. Po wpisaniu w googla, wyrzucało mi głównie amerykańskie strony z Nfu Oh, gdzie FS20 ma pomarańczowy kolor! Znalazłam tylko jedno zdjęcie słoczy na fejsbuku gdzie FS20 jest w takim kolorze jak mój. Nie jestem pewna, ale oznaczenie FS20 może więc oznaczać dwa zupełnie inne lakiery w zależności od kraju produkcji lub docelowego rynku.

Kiedy rano zobaczyłam tą odbitą kołdrę na paznokciach, miałam dwie opcje - zmyć albo płożyć coś na wierzch. Wybrałam Nfu Oh 52, pomalowałam jedną warstwę + top.

Jak dla mnie efekt jest absolutnie zachwycający. Chyba od czasu OrlyFX nie mialam na paznokciach czegoś co tak bardzo by mi się podobało. Lakier zmienia kolor przy każdym poruszeniu ręką. W dziennym świetle kolor jest bardziej podobny do butelkowej zieleni, a pod kątem, baza Nfu Oh 52 bywa bardziej fioletowa. Zdjęcia nie do końca oddają jak absolutnie piękna jest ta kombinacja, ja wczoraj najnormalniej w świecie gapiłam się na nie cały dzień.

Jeżeli chodzi o trwałość, to jak na razie mam go na sobie 1,5 dnia. Pod lakierem nie mam podkładu bo chodzę codziennie na basen i właściwie wszystkie lakiery po godzinie moczenia się odłażą mi na czubkach więc i tak zmywam je wieczorem. Ten przetrzymał basen i weekendowe sprzątanie. Uważam że ma potencjał

(izas55)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz