środa, 18 lipca 2012

ESSENCE nail art magnetics 03 Magic Wand


Mam bardzo mieszane uczucia.
Kolor lakieru i dość subtelny efekt podoba mi się. W rzeczywistości te paski wyglądają bardziej jak trójwymiarowe niż w innym kolorze. Lakier, nawet bez tego magnetycznego efektu jest bardzo dobrze kryjący, właściwie jedna warstwa jest w pełni kryjąca. Sam lakier jest nie jest błyszczący, wymaga więc nabłyszczającego topu coatu. Błyskawicznie schnie.

I to błyskawiczne schnięcie jest jak dla mnie problemem. Uzyskanie efekty pasków wymaga przyłożenia magnesu do mokrego lakieru i potrzymania bez poruszania przez 20 sekund. W związku z tym trzeba pomalować paznokieć dość grubą warstwą lakieru i zbliżyć magnes na około 1mm od paznokcia, inaczej nie byłam w stanie uzyskać takiego efektu. Strasznie trudno jest nie dotknąć magnesem do mokrego lakieru (mały palec), a kiedy warstwa lakieru jest zbyt gruba to magnes na tyle mocno przyciąga lakier, że jakby wyciąga lakier do góry i dotyka takimi kropkami wyciągniętego lakieru do magnesu (różowe kropki zaznaczone strzałkami).
I oczywiście każdy paznokieć trzeba malować po kolei.

Nie wiem czy mi się chce tak z tym bawić. Może jak znajdę lepszy magnes, który można będzie trzymać nieco dalej od paznokcia (jak na razie mam magnesik Essence), uda mi się łatwiej uzyskiwać te efekty. 

(izas55)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz