środa, 18 lipca 2012

OPI Lincoln Park after Dark Suede




Lincoln Park after Dark Suede, to lakier OPI z limitowanej kolekcji sprzed kilku sezonów. Na zdjęciach szalenie m się podobał. Niestety w tej chwili to lakier z gatunku "biały jednorożec". Szukałam go wszędzie i nigdzie nie mogłam znaleźć. Nie posiadam go więc w mojej kolekcji. Przypadkiem trafiłam na manicure do salonu gdzie ten lakier był, oczywiście poprosiłam o pomalowanie paznokci na ten właśnie kolor. Efekt przyprawił mnie o szybsze bicie serca ;-), bardziej niż zamsz przypomina mi to wełniany gruby materiał z żakietu Chanel. Ale niestety stało się to czego się obawiałam, ten lakier jest (jak z resztą wszystkie maty) dramatycznie nietrwały. Wytrzymał na moich paznokciach JEDEN dzień, nie zmywałam, nie sprzątałam, nie miałam na sobie rękawiczek. Szczerze przyznam, że byłam rozczarowana. Tyle samo wytrzymuje matowy lakier Golden Rose za 7zł. Na końcach wytarł się lekko fioletowy barwnik i zostało tylko takie fioletowe matowe srebro. 
Cieszę się że spróbowałam, pewnie gdybym go gdzieś znalazła to bym sobie kupiła bo ciągle uważam, że jest piękny. Ale jednodniowy lakier to lekka przesada.


(izas55)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz