wtorek, 20 sierpnia 2013

Lovely Mirror Nails 02


Nikt tu chyba jeszcze nie pokazywał Mirror Nails. Wynalazłam przypadkiem przy okazji zakupów w rossmannie. Na półce stały trzy kolory, nie oparłam się zielonemu, bo to jeden z moich ulubionych odcieni. 

Z dużym zaciekawieniem czekałam na obiecany efekt lustra. Nie umiałam sobie wyobrazić, skąd się weźmie, bo buteleczka nie przejawiała chęci do odbijania czegokolwiek. Buteleczka nie kłamała, nazwa tak :) Efekt na paznokciach to satynowa folia. Owszem, lustro tak wygląda, ale niejako z drugiej strony (nie, nie mam na imię Alicja ;)). Z pierwszej i jedynie słusznej ma obowiązek błyszczeć i odbijać. 

Zawód z powodu braku lustra nie popsuł mi jednak frajdy z koloru. Zieleń jest świetna, malowanie w zasadzie bezproblemowe, jeśli nie liczyć lekkich tendencji do podkreślania nierówności płytki i do włażenia w skórki (jak przy wielu gęstych lakierach). Stuprocentowe krycie jedną warstwą, schnięcie błyskawiczne. O trwałości się nie wypowiem, bo mam go na paznokciach dopiero kilka godzin. 

Focie pstrykane kalkulatorem, reklamacji jakościowych nie uwzględniamy ;) 

(fanaberia.fanaberia)


1 komentarz:

  1. Mam, kolor mnie urzekł, ale bardzo nietrwały, nie odpryskuje, ale się ściera. Podobny do innego lakieru wibo z serii express growth złotego. Oba schną natychmiast i bardzo dobrze kryją, dlatego uwielbiam mimo ich wad.

    OdpowiedzUsuń