sobota, 24 sierpnia 2013

Color Club Lava Lamp


Namówiła mnie na niego moja manikurzystka - rewelacyjny neonowy kolor, niby pomarańczowy ale nie do konca, ma lekko ceglasy odcień. Maluje sie łatwo, schnie szybko - efekt jest rewelacyjny - świetny neon na lato, dlonie od razu wygladaja jak opalone. Nie wiem czy to jakas niwa kolekcja bo nie pamietam go z targow. Bardzo polecam. 
Update, po 8 dniach - nadal mam go na paznokciach, nadal wyglada swietnie, nawet nie starly sie koncowki, musze go zmyc bo zaczyna byc widac odrosty :-) Rewelacja. 




(maggianna)

4 komentarze:

  1. jest cudowny :P bardzo Ci go zazdroszczę :) ideał na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak długo sie trzymal? ;o
    Mistrzostwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zadziwiona tym jak długo trzymał się na paznokciach :) Kolor śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez bylam mile zaskoczona trwaloscia - ale bylam na wakacjach wiec nie zmywalam i moze to pomoglo.
    Z tej kolekcji czyli Poptastic bardzo fajne sa jeszcze 2 neony:
    - Mrs. Robinson (fuksja)
    - Jackie Oh! (roz)
    Mozna kupic u dystrybutora lub w hurtowniach, w Wawie kupilam go tutaj: http://www.ideacosmetics.pl/ za 17 zl.

    OdpowiedzUsuń