środa, 18 września 2013

Delia Bioactive Glass 6 + Golden Rose impression 15


Ot ciekawostka, Delii u nas jeszcze nie było. Kupiłam bo lubię takie frenczyki zupełnie niezobowiązujące. Mało kryjący nudziak, który za to dobrze wyrównuje płytkę. W sklepach widziałam kilka odcieni, ten jest jednym z ciemniejszych i bardziej różowych. Żadnych efektów "bioaktywnego szkła", cokolwiek to by miało być, się nie doszukałam. Ładny, tani, dobrze schnie. Jako ozdoba Golden Rose Impression 15







(izas55)

3 komentarze:

  1. hmmm... przeciwna byłam tym piórkom i od teraz chyba to się zmieni, bardzo subtelnie i delikatnie, a i piórka świetnie tu pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One mi się podobają właśnie jako ozdoby/akcenty. Te z Golden Rose mają różne faktury. Są i takie, które wyglądają jak plastikowe patyczki, a są i takie (jak ten), które wyglądają jak ścinki piórek lub delikatnego materiału.

      Usuń
  2. cudowny efekt uzyskałaś, a piórka wyglądają bardzo lekko i subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń